Sjösaviken den tjugofjärde april...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lasse Jansson

Den fjärde bilden gillar jag extra mycket. Snacka om molnkant! De matande tärnorna är ett beteende jag själv haft glädjen att fotografera ute vid Stendörren och det är onekligen exempel på bra service att få maten framburen ända till munnen.

Sjösaviken har jag bara sett på avstånd, det är liksom inte riktigt mina hoods. Jag borde utnyttja det faktum att jag har båtägande bekanta i det området... ;-)

2016-04-26 @ 12:33:31
URL: http://lassesfoto.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vackert!

2016-04-30 @ 15:32:08
Postat av: Amar G Bose

Högsta klass bror!

2016-05-24 @ 06:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0