Februari....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
         
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lasse Jansson

Vackert. Skogsbäckens humusfärgade vattenflöde genom snö och is presenteras med en behaglig bild där de återhållsamma färgerna ändå lyfter bilden till något speciellt i mina ögon. Rent geografiskt kan jag bara placera en bild och det är den avslutande fiskehamnsbilden från Kvarsebo i härligt eftermiddagsljus.
De rödbruna tonerna går faktiskt genom hela kollektionen. Även den kallare snö- och himmelsbilden har väl en ton av rödbrunt nere till höger, eller är det min bildskärm som spelar mig ett spratt?
Hur som helst bevisar dina bilder att februari kan leverera. Det gäller bara att se.

2015-02-25 @ 12:29:26
URL: http://lassesfoto.blogspot.com
Postat av: H Ö

Lyssnde färgbehandligt! Snyggt.

2015-03-01 @ 00:14:02
Postat av: Stefan Karlsson

Imponerande...behöver inte säga mer.

2015-03-15 @ 20:17:26
URL: http://nykping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0