Tillbaka till Öland...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lasse Jansson

Det är något alldeles extra tilltalande med de tre vallmo-bilderna som gör att jag fastnar stenhårt för dem alla tre. Den mittersta med ljusa, ljusa bottentoner är en överraskning och en kreativ vinkling som gör mig nyfiken och får mig att titta länge. Du kan verkligen hitta motiv i landskapet som jag gissar att du återsett många gånger vid det här laget.

Svar: Jag bugar o bockar för ännu en positiv kommentar och knivskarp analys!
Suger åt mig som en svamp !
mårten erlandsson

2015-06-16 @ 18:35:47
URL: http://lassesfoto.blogspot.com
Postat av: Pingo

Bra bäste bror!
Bågnande bryggor, besvärliga birdies, blå bakgrunder & bruna barrikader. Bebyggda bastiljoner beaktande behövande betesdjur. Betydande bevattningsanläggningar bereder bildliga bifall.
Blaserade blommor bedårar betraktarens bubbla.
Briljanta bilder!!

Svar: Riktigt rolig respons!Recipienten rodnar redan! Road...rörd! Relevant reserapport redovisas retrospektivt: Ruvande rapphöns, rara ranunkler, reserverade reptiler, rastande ringtrast, raukar & renrakad rödräv. Rabies?Riksradion reviderar, regnrisk, rotblöta rentav! Regummerad regnrock rekommenderas!Reflektion...Rökta räkor renderar ruskig rondör!
Regards
Rektor Ragnar Röök
mårten erlandsson

2015-06-17 @ 09:18:12
Postat av: Hans

Vackert!
Wish I was there!

2015-06-30 @ 11:00:59
Postat av: kaisa karlsson

Hej, googlade på bilder och info om fiske i Åkers Bergslag och Gnesta kommun. Hittade och fastnade för dig - underbara bilder!
Jag håller som bäst på med att öka på informationen i vår nya turistwebb www.sagolikasormland.se
vill du bidra med några tips på bra fiske i våra krokar? Och gärna några bilder också :)
här av dig på min mejl.
vänligen Kaisa

2015-07-08 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0