En natt vid havet...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hans

Snyggt! Riktigt snyggt!

Svar: Tack Bästa Bror!Jag rodnar...igen.
mårten erlandsson

2014-12-30 @ 00:31:11
Postat av: Stefan Karlsson

Ska inte skriva att jag är avundsjuk..det vet du Mårten. Snyggt!!!

Svar: Tack Stefan! Kul att du gillar bilderna!
Lite roligt med avundsjukan oxå...:):):)
mårten erlandsson

2014-12-30 @ 20:06:57
URL: http://nykping.blogg.se/
Postat av: Lasse Jansson

Återigen ett bildresultat som är fantastiskt fint att sitta och titta på. Du levererar! Femöre levererar! Min blick stannar som längst vid bild nummer 4 som jag tilltalas av lite extra mycket.

Om jag nu inte gör bort mig helt vill jag gärna passa på att fråga en sak gällande bild nummer 2, vad har du för exponeringstid på den? Jag har noterat andra bilder liknande denna där stjärnorna lämnar mer eller mindre långa spår på himlen och det gör mig en smula fundersam. Handlar det om åtskilliga minuter?

Svar: Hej Lasse och tack för din fina kommentar!Du gör inte bort dig, tvärtom, en snabb titt i EXIF-filen ger vid handen: 368 sek, f8, ISO 100, 20mm.
mårten erlandsson

2014-12-30 @ 22:08:58
URL: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0