Tvåkommatvå kilo muskel...

Vindstilla, dimmigt och en smula kylslaget...Nävsjön ligger spegeblank.
Klockan är 07.30, jag vandrar genom dimman...mot myren. Här ska fiskas båge !
Trots att det stod 43 husbilar och 27 vanliga bilar vid parkeringen så är jag totalt ensam i andra änden av sjön...
Träffar senare en Vagnhäradsbo som även han lyckas landa en skaplig regnbåge...

   

              

Regnbåge 2.2 kg, tagen på en brun Wolly Worm stl. 12 med guldskalle.
Med klass 5 spö och en yster höstbåge blir det åka av trots en taskig stjärtfena...



   

                 

...med slitna handleder och ömmande nyckelben vandrar jag mot bilen...



Kommentarer
Postat av: Emma

Häftigt!!! :D Jag vill också fiska! Puss och kram.

2010-10-11 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0